Det er ret enkelt at anvende OhShip.
Step 1: Du starter med at indtaste oplysninger om hvor pakken sendes fra og hvor den skal sendes til.
Step 2: Du skal udfylde oplysninger om pakkens fysiske form.
Step 3: Her udfylder du navn, adresse, telefonnummer og e-mail på både afsender og modtager.
Step 4: Her skal du vælge transportør og leveringsmetode.
Når du har købt en pakkelabel, skal du udskrive din pakkelabel og sætte den fast på pakken.
Vi har lavet en lille guide til klargøring af pakken her: Klargøring af pakke Nu skal pakken blot indleveres hos et DHL Express/UPS Service Point eller ringe til DHL Express/UPS for en afhentning. Se på kortet her, hvor du finder dit nærmeste indleveringssted. Når du har indleveret pakken, kan du følge den ved hjælp af det unikke pakkenummer.
Nej, du har ikke brug for at oprette en konto for at sende din pakke med os. Det er gratis at oprette en konto og det vil det fremover være nemmere for dig at sende pakker med os, da du ikke har brug for at indtaste dine oplysninger igen.
Ved bortkomst eller beskadigelse af din pakke gælder reglerne i vores vilkår og betingelser.. Vi følger som udgangspunkt de erstatningsbeløbsgrænser som de udførende fragtfirmaer har.
Eksempelvis:
Alle mistede pakker sendt med DHL Express er dækket under standardbetingelser, hvis pakken ikke er forsikret. DHL Express dækker en procentdel af din pakkes værdi når vores kundeservice har bekræftet, at pakken er mistet.
Din pakkelabel skal bruges inden for 30 dage efter køb, så du har ikke brug for at sende din pakke med det samme. OBS! Ubrugte pakkelabels bliver ikke refunderet.
På “Indleveringssteder” siden kan du finde et overblik over DHL Express og UPS Service Points. Du kan søge efter et Service Point ved at indtaste postnummer og adresse. Du kan også zoome ind på kortet.
Du kan finde vores Vilkår og Betingelser lige her: OhShip’s Vilkår og Betingelser
På forsiden af ohship.dk kan du finde fanen “Spor din pakke”. Her kan du spore pakker købt igennem OhShip
Når du har bestilt en pakkelabel hos OhShip skal du følge disse steps:
DHL forbudte og ikke tilladt indhold: hvad du kan og ikke kan sende med DHL Express
linkVi kan tilbyde at annullere din pakkelabel, samt kreditere beløbet via din valgte betalingsmetode eller vi kan hjælpe dig med at ændre fejlen på din label. Såfremt du ønsker dette, skal du kontakte os her, hvor du oplyser label- eller pakkenummeret.
Det er desværre ikke muligt at stille garantier, men vi og transportørerne gør alt for, at din pakke bliver leveret hurtigst muligt.
OhShip kan desværre ikke refundere en pakkelabel, selv om du ikke får den brugt. Du kan se mere i OhShip’s Vilkår og Betingelser.
Hvis din pakke er bortkommet eller beskadiget under forsendelse, så har du mulighed for at oprette en sag. Kontakt os via denne kontaktformular, så vender vi tilbage hurtigst muligt!
Desværre er det ikke muligt at sende pakker som vejer mere end 70 kg.